Functie
- Je behandelt de bestellingen: bestellingen invoeren, waarbij je de nodige informatie doorgeeft aan onze transportafdeling om de levering te kunnen verzorgen volgens de vraag van de klant.
- Je bent de contactpersoon voor onze klanten en lokale buitendiensten: per telefoon of mail geef je informatie over bestellingen, geplande leveringen, producten, etc.
- Je registreert klachten en behandelt deze in een eigen centraal klachtensysteem.
- Het voorbereiden van retours, credit- of debetnota’s. hierbij tref je de nodige interne communicatie met de facturatiedienst en het magazijn.
- Administratief verwerken van kortingskaarten, getrouwheidskaarten,…
Jouw profiel
- Je hebt een Bachelor diploma of een A2-diploma of bent gelijkwaardig door ervaring.
- Je hebt minimum 3 jaar relevante ervaring in een soortgelijke functie.
- Je bent flexibel en kunt snel wisselen tussen taken.
- Je bent stressbestendig, accuraat en servicegericht.
- Je streeft naar efficiëntie en kwaliteit van het werk .
- Je bent klantgericht en communicatief.
- Je hebt een goede kennis van het Nederlands en het Frans (geschreven en gesproken). Engelse en/of Duitse kennis is een plus.
-
De opmerkingen van de klanten verzamelen en doorsturen naar de dienst productie, marketing, onderzoek, ontwikkeling, ...
-
Domein: Postorderverkoop
-
Domein: Internetverkoop
Aanbod
- Een grondig onboarding programma.
- Een uitdagende job met afwisseling waarin je dagelijks je talenkennis kunt benutten.
- Een familiale bedrijfssfeer met groepsactiviteiten en gezamenlijke deelname aan sport events: Versele-Laga Run, Versele-Laga Classic enz…
- Een marktconform salarispakket aangevuld met extralegale voordelen.
Indien interesse bel ons gerust op het nummer 09/242 5097 of stuur ons een mailtje naar gent.logisitcs@ago.jobs
Solliciteren
AGO Jobs & HR
gent.logistics@ago.jobs